چگونه تولید محتوا کنیم؟ آموزش تولید محتوای مناسب

اول اینکه چگونه محتوایی تولید نمایید که کاربران را جذب کند و موجب شود که کاربران تبدیل به مشتریان شما شوند دوم اینکه چگونه محتوایتان را در دسترس عموم کاربران قرار دهید. از آنجایی که اکثر ترافیک سایت ها از طریق موتورهای جستجو تامین می شود، تولید محتوای بهینه سازی شده برای موتور های جستجو یکی از بهترین راه ها برای بیشتر دیده شدن توسط کاربران هدف می باشد. اگرچه بازاریابی سنتی این دو را بطور مجزا تحت پوشش قرار می دهد اما این دو مورد بخشی جدایی ناپذیر در استراتژی های سئو به شما می آیند.

اگرچه داشتن محتوایی ارزشمند و میزان بازدید بالا از آن به طور کامل با هم ارتباط ندارند اما برای موفقیت در بازاریابی باید به این دو به عنوان یک هدف جامع نگاه کرد. البته که محتوای شما باید به خوبی نوشته شود و سرشار از اطلاعات ارزشمند باشد، اما اگر این محتوا در گوشه ای از وب خاک بخورد و مورد بازدید قرار نگیرد هیچ کدام از آن تمهیدات در نظر گرفته شده شما سودمند نخواهند بود. رتبه سئو بالا می تواند مطلب شما را از گمنامی درآورد و آن را در مقابل خوانندگان قرار دهد. با این وجود خوانندگان امروزی بسیار باهوش هستند و استفاده صرف از کلیدواژه ها و تکنیک های کلاه سیاه سئو، بازاریابی از طریق محتوای اسپم تنها به دفع مخاطب برای شما خواهد انجامید.

چه چیز باعث با کیفیت بودن یک مقاله می شود؟ 

محتوا چیست ؟

محتوا، وما مطلب آموزشی نیست! مقاله نیست! این فکر اشتباه رو از ذهنتون پاک کنید که محتوا یعنی مطلب و مقاله درج کردن! محتوا فقط متن(TEXT) نیست! محتوا ایجاد صفحات مختلف نیست!

اگرچه تولید نوشته های خارق العاده قابل آموزش نیست اما می توان طریقه خوب نوشتن را به راحتی آموخت. به عنوان یک بازاریاب، شما یک داستان نویس هستید که باید داستان برند خودتان را به خوبی برای مخاطب هدفتان به نگارش درآورید. تمام کاری که قرار است انجام دهید این است که مهارت نوشتن را در صفحاتتان به کار ببندید. 

در اینجا چند اقدام مناسب برای تولید مقالات تاثیر گذار توضیح داده شده است : از مثال های مستدل و محکم استفاده نمایید: هیچ چیز به اندازه مثال های قانع کننده، قابل اعتماد و قوی نمی تواند قدرت یک مقاله را افزایش دهد. هنگام توضیح در مورد یک محصول یا خدمات هرگز به تئوری و یا داستان خرید یک مشتری تنها بسنده نکنید. سعی کنید نقاط مشترکی در اخبار و یا تجربیات گذشته کاربران و یا حتی کمبود های بالقوه ی مشتریان و ویژگی های محصولتان بیابید و روی آن تاکید کنید. 

یک داستان ملموس و مستدل بیشتر از اعداد و حقایق دیگر در ذهن کاربران باقی خواهد ماند.

ادامه در : https://seorooz.net/how-we-generated-content/


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری سلام الله علیها آپديت آنتي ويروس نود32 - يوزرنيم و پسورد - لايسنس نود 32 The Endless River رادیکال آزاد آهنگ ایرانی انجمن نجوم مرودشت گلبرگ دنیای ارزهای دیجیتال گل آهنگها